مصاحبه آرشیو خبر ها
بونوچی مثل یک هافبک بازیخوانی می کند

بونوچی مثل یک هافبک بازیخوانی می کند

از زمانی که از مصدومیت بلند مدتش برگشته، کمک های مارکیزیو در زمین هر روز بیشتر و بیشتر می شود، او روز سه شنبه توانست نمایشی رضایت بخش داشته باشد و گل حساس تساوی را به سویا زد و در نهایت یووه توانست بازی باخته را به برد تبدیل کند. کلودیو مارکیزیو از همه مسائل روز صحبت کرد، از صحبت در مورد بازگشتش به میادین، رهبری کلیدی تا درس هایی که از هم تیمی های بزرگش چه در گذشته و چه در حال آموخته است، مصاحبه ی جدید او با اسکای اسپورت را می خوانیم:

 

پیشرفت دلپذیر

 

حالم خوب است، تنها بعد از هر بازی نیاز به استراحت بیشتر دارم تا به ماهیچه هایم استراحتم بدهم، اما از اینکه حالا می توانم 90 دقیقه کامل بازی کنم بسیار راضی هستم.

 

یووه و ایتالیا

 

در طول تاریخ این باشگاه، همواره هسته ای از بازیکنان ایتالیا وجود داشته است که در عین حال اعضای کلیدی تیم ملی ایتالیا هم بوده اند و این گرایش در تمام طول مدت حضور من در یوونتوس ادامه پیدا کرده است. ما با هم بزرگ شدیم، و ارزش ها و ایده های یووه را با بازیکنان جوانتر به اشتراک می گذاریم.

 

درخشش بونوچی

 

او در حال حاضر بی نهایت خوب بازی می کند، عالی بازیخوانی می کند، تقریبا به خوبی یک هافبک! گاهی اوقات در بازی هایی که ما هافبک ها همه یارگیری شده ایم و فضای کمی برای مانورمان وجود دارد، می دانیم که می توانیم به او اعتماد کنیم، چون او کیفیت لازم برای به تحرک انداختن دوباره ی توپ را دارد.

 

استادان خط میانی

 

سال های گذشته خط میانی ما سرشار از کیفیت بود، اما این موضوع عوض نشده است: از فصل قبل سامی ارزشها و استعداد غیر قابل انکارش را نشان داده است و در ضمن میرالم هم دارد به خوبی خود را هماهنگ می کند. او تا به حال چند گل مهم زده است. ما کمی به زمان نیاز داریم تا درک کاملی از هم پیدا کنیم، اما تازه در ماه نوامبر هستیم.

 

همه کاره بودن نعمت است

 

من در طول این سال ها، پست های مختلفی داشته ام، در سن و سالی که هستم حس می کنم به راحتی می توانم در هر نقطه ی زمین بازی کنم و این را مدیون مربیانی هستم که به پیشرفتم کمک کردند.

 

کلیدِ‌ رهبری

 

رهبری؟ این چیزی است که تنها با تجربه کسبش می کنید. به نظر من. آدم از اول و به صورت خودکار رهبر به دنیا نمی آید. من با بازی کردن کنار بزرگان واقعی فوتبال رشد کردم که ارزش های بسیار مهمی را به من انتقال دادند، که تلاش کردم تکرارشان کنم. کاپیتان شدن یک مسئله ی ذهنی است. شما می توانید بدون داشتن بازوبند کاپیتان باشید، این مورد برای سالها در مورد جیجی صادق بود. بازیکنانی هستند که روزانه صدایشان را به گوش بقیه می رسانند و بقیه به سادگی با آنها ارتباط کلامی برقرار می کنند و گاهی حتی یک نگاه به چهره هم کافی است. در مورد من هم، داشتن فرصت پوشیدن بازوبند کاپیتانی واقعا لحظه ی خاصی بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: